Persoonlijke details

Kandidaat
Geboortedatum 16-08-1987

Opleidingen

09-2009 - 08-2010 Arbeid, Organisatie en Beleid; Arbeid, Organisatie en Beleid
09-2008 - 08-2009 Module Sociologie Arbeid; Organisatie en Beleid
09-2005 - 08-2009 Bachelor diploma Human Resource Management
1999 - 2005 VWO
09-2006 Human Resource Management
2012 Training Intercultureel Werven en Selecteren bij Colourful; People
2012 Training Verzuimvaardigheden
2012 Leergang projectmanagement voor projectleiders; Training Projectmanagement; Training Verandermanagement; Adviesvaardigheden; Training Conflictvaardigheden; Training Teamcoaching
2011 Adviesvaardigheden training; Coaching en Training
Training
Masterclass; van bedrijfsprocessen

Werkervaring

04-2012 HR medewerker; HR medewerker

Door wisselingen van diverse controllers binnen het domein is de functie van coördinator van de financiële projectadministratie zich meer gaan richten op het financiële deel en assistent controller gaan heten. Ik wilde mij echter juist ontwikkelen en richten op het HR gedeelte en die ruimte bleek in die functie te beperkt te zijn. Omdat ik de HR control taken van de functie goed heb opgepakt ben ik gevraagd bij de HR afdeling van DOO om HR medewerker te worden zodat ik HR controltaken kon blijven voortzetten en uitbreiden met HR adviestaken.; het eerste aanspreekpunt en hou ik mij bezig met het verzorgen van managementinformatie op het gebied van externen, functioneren en beoordelen, ziekteverzuim en in- en uitstroom. Daarnaast ontwikkel en bewaak ik HR procedures binnen het domein en ontwikkel ik beleid rond externe arbeidscontracten. Ik verzorg jaarlijks de personeelsbegroting en voer diverse gesprekken met medewerkers, zoals arbeidsvoorwaardengesprekken, loopbaangesprekken. Ook voer ik adviesgesprekken met managers. Ik zit tevens in een Werkgroep Werkdruk (welke uniek is binnen de HvA) en een Werkgroep Professionalisering van medewerkers. Kernkwaliteiten; adviseren, proactiviteit, analyseren en ontwikkelen

09-2011 - 04-2012 Coördinator van de financiële projectadministratie

voornamelijk op financial control met de focus op het snijvlak van projectcontrol en HR control. De helft van mijn aanstelling is gericht op projecten en de andere helft op HR taken binnen projecten en externen. De taken en verantwoordelijkheden zijn een mix van uitvoerend, beleidsvoorbereidend en implementatie. Ik richt mij op projecten binnen HvA DOO en verzorg de projectadministratie, adviseer de projectleiders en rapporteer maandelijks aan de concern projectcontroller. Daarnaast hou ik mij bezig met het ontwikkelen van procedures voor extern ingehuurde medewerkers binnen HvA DOO. Ook adviseer ik in deze functie de controller ten behoeve van maand en jaar rapportages en begrotingen. Daarnaast heb ik meegewerkt aan de personeelsbegroting 2010 en 2011; naar de werkdruk binnen het domein en een advies wordt geschreven om de werkdruk te verlagen. Kernkwaliteiten: analyseren, adviseren, ontwikkelen

09-2010 Projectmedewerker van het Sirius Excellentieprogramma

ik 1.5 dag per week als ondersteuning van het excellentieprogramma. Dit is zowel inhoudelijk ondersteunend als adviserend. Ik verzorg de administratieve afhandeling van het project, maar adviseer ook de projectleider bij personeelswisselingen, begrotingen en personeelsinzet; adviseren, uitvoeren, praktisch

09-2010 - 09-2011 Projectmedewerker; griffier

projectadministratie van extern gefinancierde projecten binnen HvA DOO. Hiervoor heb ik projectbegrotingen gemaakt en beheerd, adviesgesprekken gevoerd met projectleiders over de voortgang van het project en het verdelen van het budget en boekingen gemaakt in het financiële systeem. Daarnaast verzorgde ik maandelijkse financiële rapportages. Kortom, ik heb ervoor gezorgd dat projecten goed hebben kunnen verlopen en tijdig inhoudelijk konden rapporteren. Kernkwaliteiten: adviseren, analyseren, praktisch inzicht en autonomie

01-2010 - 09-2011 Griffier

Als griffier van de ondernemingsraad ben ik verantwoordelijk geweest voor het goed functioneren van de ondernemingsraad binnen de HvA DOO. Ik heb kennis van alle wet- en regelgeving op het gebied van medezeggenschap verworven en de ondernemingsraad dagelijks geadviseerd over het beoordelen en behandelen van beleidsstukken. Ik heb ervoor gezorgd dat de vergaderingen gestructureerd verliepen door goede agenda's en notulen te verzorgen en door de voorzitter van de ondernemingsraad te begeleiden. Daarnaast heb ik de domeinvoorzitter geadviseerd op het gebied van rechten en plichten als het gaat om medezeggenschap en het informeren van de ondernemingsraad. Deze; adviseren, coachen, proactief zijn, kennisbasis en organisatiesensitiviteit

04-2008 - 01-2010 P&O medewerker; P&O medewerker

HvA DOO verzorgde ik onder andere de administratieve ondersteuning van het P&O team. Ik heb bijgedragen aan de kwaliteit van de personeelsinformatie en -administratie, ik verzorgde de maandelijkse management rapportages, de administratieve afhandeling omtrent uitzendkrachten, de verloningen en detacheringen, de mutatie procedure, het archief en de post. Tevens ondersteunde ik het P&O- en managementteam bij werving- en selectieprocedures (zoals het voeren van arbeidsvoorwaardengesprekken en sollicitatiegesprekken) en heb ik de mutatieprocedure ontwikkeld en beleid hiervoor geschreven; precisie, praktisch, klantvriendelijkheid en organisatiesensitiviteit

09-2007 - 04-2008 Stagiaire HRM

ontwikkelen, schrijven en implementeren van onder andere arbobeleid, werving- en selectiebeleid en loopbaan- en scholingsbeleid; RIE's uitgevoerd en scholingsactiviteiten geïnventariseerd en opgezet. Tevens heb ik onderzoek gedaan naar de uitwerking van het scholingsbeleid en daarop een advies geschreven; meedenken, innoveren en beleid schrijven

2005 - 09-2007 P&O assistent

P&O afdeling van de organisatie. Mijn werkzaamheden bestonden uit onder andere arbeidsvoorwaarden gesprekken voeren, akte van benoemingen en ontslagbrieven opstellen, dossiers bijhouden en archiveren en onderzoeken invoeren in geavanceerde computerprogramma's. Kernkwaliteiten: praktisch, plannen en ontwikkelen

2000 - 2006 verkoopster

bestellingen; presenteren en samenwerken